søndag 12. april 2015

Sophie Elise klar med fersk musikkvideo. Jeg gir min terningkast : ) Litt sex , men det er ok! : )

Bildet til en bruker.
I dag er det endelig premiere på blogger, Sophie Elise Isachsens musikkvideo, «Love like that».. <3 Hun er en av blant mine favoritt Toppbloggere. Som også mange andre har sagt, så er musikkvideoen litt preget av synlighet av bryst, sex, nakenhet, og ikke helt takt mellom munnen og låten.
Men men, sånn er det. Ingen er feilfrie! Som ellers skjent så selger jo sex, synlighet av bryst, nakenhet. ect. Ikke noe nytt. Så hvorfor ikke?. Det er heler ikke noe nytt da. Men uansett så Isachsens vidoen er det bare litt sex, og ikke veldig mye, og det er ok, mener jeg.
På lik med mange der ute, så gjør Sophie Elise gjør sitt beste hun kan av det hun gjør for å prestere av alle type ting. Og det har hun helt klart også gjort med sin nye musikkvideon. Hun henger også seg etter at sex selger, slik som mange andre. Sånn det bare. .
Jeg vil her gi min terningkast til Sophie Elises musikkvideo. Og det blir super Bilderesultat for terningkast 5 : )

LES OGSÅ: Helt enig med Sophie Elise.IKKE spis Freias påskeegg. Bruk det heler til pynt! : )
LES OGSÅ: Nyhetssak om Rosabloggeren og hennes musikkvideo

Image and video hosting by TinyPic
Du ser flere innlegg her!
(Foto/Tv2bliss./video.Studio6Norge)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar