torsdag 9. april 2015

Her e bevis.Fikk erstatning fordi eg ble trodd på! Bryr meg ikke ka andre mener.Viktigste er at jeg vet sanheten!

Bildet til en bruker.


LES OGSÅ: Fått erstatning etter overgrep.Men har ikke fått 100 % rettferdighet!.


Min tidligere overgrepssak, endte dessverre med å bli henlagt på grunn av bevisets stilling av politiet. Min advokat søkte deretter og på vegne av meg , om erstatning fra  KONTORET FOR VOLDSOFFERERSTATNING.


Det er folk som tenker og mener det ene og andre, og ikke trodd at jeg har vært utsatt for overgrep i barndommen. De vet ingenting om det de! Jeg har masse dokumentasjon på det. Og jeg har ikke minst BEVISET ( vedtaket) som viser at har blitt tilkjent voldsoffererstatning av Staten, fordi jeg ble trodd på!

Jeg har aldri her lagt ut beviset , som viser at jeg ble trodd på og dermed tilkjent erstatning. Men jeg gjør det det nå, sånn at dere alle ser det med egne øyner. Tror dere meg nå eller!? Jeg bryr meg  uansett  ikke ka dere andre måtte mene og tro.

Fordi det viktigste er at jeg selv vet sannheten,  og det gjør jeg!  Jeg vet at jeg har fått erstatning fordi jeg ble utsatt for overgrep. Det var advokst John Christian Elden, + en c/o advokat v/ advf. Elden DA i Oslo,  som bisto meg i den eldre saken min. 

 Jeg hadde sett at min overgriper hadde blitt stilt for en rettferdig domstol, og jeg hadde fått  en rettferdig kamp i retten mot ham. Men slik ble det da dessverre  ikke.  Jeg har bare fått en "plaster på såret" for det han utsatte meg for,  og må bare akseptere det, selv om er vanskelig.


Overgriperen min er jo på en måte ha blitt dømt for det han har gjort mot meg. Men dømt er han bare det av den norske Stat,  istedenfor av de i domstolen og rettssystemet. Men selv om han er dømt av Staten, så er det likevel ikke han som må stå for erstatningsbeløpet.  Jeg forstår det bare ikke, om korfor det er slik!?


 Ikke at jeg skal føle synd om, eller annet med han overgriperen. Men det må nok være rart for han og egentlig likevel ha blitt dømt for handlimegne sine,  selv om det er staten og domstolen.  Samtidig så sliper han til og med å betale erstatningsbeløpet han er dømt for for sine handlinger.

Jeg synes som offer at det er  veldig rart at det er slik som det er.





Image and video hosting by TinyPic

Du ser flere innlegg her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar