søndag 28. juni 2015

Will you be using the blog hits? Leave a comment and / or send a mail)







-  Da har jeg nå, og gjerne sammen med andre,  veldig lyst til og arrangere en slags "Bloggtreff", der  ulike bloggere kan treffes utenom bloggen sin. Dere har da alle muligheten  til å bli mye bedre kjent med den som står bak hver enkelte blogg som du liker. Få nye venner,  ect..

Det hele vil bli holdt i  Telemark. (Evt andre steder).  Hvis det er andre der ute  som vil være med meg å arrangere treffet, så vil jeg bli veldig takknemlig for det. Dere tar konrakt med meg på mail,  media_blogg@outlook.com . Jeg selv er villig til å betale  litt ( av dt jeg kan)  for å få arrangert

bloggtreff. Itilleg vil jeg via mine kontakter, prøve å få til noen sponsorer.   Det vil også bli  invitert meida til treffet til å dekke litt av treffet.  Det håpes også på lit omtale rundt arrangeringen av arrangementet, slik at flest mulig får høre om den, og som gjerne vil komme. Alle typer ulike bloggere, uansett ka du blogger

om. Uansett hvor dere er i fra i landet. Uansett om du er toppblogger eller ei,   så er dere alle velkommen. Likevel håpes det først og fremst at flest mulig bloggere i fra Telemarks området vil komme på arrangementet. Jeg håper kjente/topp bloggere vil komme, for da hadde jeg gitt

toppbloggeren i oppdrag om å fortelle åsn han/hun har klart å bli en toppblogger(kjent blogegr). Det hadde jo selvfølgelig vært veldig interessant for andre bloggere å høre om.  Jeg hadde blant annet håpet på at en eller flere \av mine favoritttoppbloggere hadde kommet. Det er blant annet

Anna Rasmussen fra Stavanger, som står bak bloggen "Mammatilmichelle".  Sophie Elise Isachsen fra Harstad, med bloggen "Sophie Elise". Lotte Cornelia Fagerheim, med bloggen " N1nja". Kristine Ullebø fra Vestlandet,  med bloggen  "Krissy",  Rannveig Heitmann, med bloggen RannveigH,  og  flere favoritt toppbloggere



  •  Meld deg  også på Linkerunde + andre konker   HERHERHEHRHER!   : )



> NOEN FORSLAG FOR KA SOM EVT KAN SKJE PÅ BLOGGTREFFET:


1. Møtt din favoritt blogger

2.  Musikk + annen underholdning

3. Fotoshouts/Selfie

4. Spise sammen (5  på hvert bord)

5. Ulike konkurranser

6. Ulike aktiviteter

7.  Få nye venner.Bli bedre kjent

8.  Spørrerunde

9.  Media

10. Kjent/toppblogger forteller litt om åsn han/hun ble toppblogger

 ECT.....


Kom med forslag for ka som skal skje på "bloggtreffet", som  vil skje i Sept eller Okt.  Skriv under kommentarfeltet her, eller send en mail.



NB:   Jeg skriver mer info senere her




-  Sjekk gjerne ut anbefalte blogginnlegg









  Flere innlegg her! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar