tirsdag 14. april 2015

Jeg var på radiointervju med NRK i går : )


Hei kjære lesere! : )

I går var jeg på en del ting siden k.10.00 om morgenen. Blant møtte jeg en veldig hyggelig, blid, og flink journalist fra  NRK-Telemark radio. Det var en lang intervju, + at hun tok noen bilder av meg.  Som jeg har fortalt  til dere før på bloggen, sliter jeg blant annet med litt angst og presentasjonsnerver, slik som mange andre også gjør.

I tillegg har blant annet diagnosen PTSD , bl.a  overgrep og overgrep i oppveksten. Jeg går om dagen til ulike behandlinger for å jobbe med dette, slik at jeg skal bli friskere og bedre med både angsten og presentasjonsnervene jeg har, itillegg til å bearbeide det jeg har vært utsatt for oppveksten .

Under Nrk.intervjuet slett jeg også litt med begge deler dessverre. I tillegg så var saken om overgrep og en vanskelig barndom, også en veldig vanskelig tema å snakke om, slik at også dette spilte inn at jeg slett litt under intervjuet.  Jeg er før egentlig bare mer vant med intervjuer på nett og papir, og ikke radio.

Den kvinnelige-journalisten fortod tydelig dette, og viste bra hensyn overfor meg,og var en veldig bra  intervjuer.Selv om jeg slit med angst, presentasjonsnerver, og at saken var vanskelig å snakke om, så forsøkte jeg likevel å gjøre så godt jeg kunne for å svare på spørsmålene jeg fikk av journalisten.

Etter at vi var ferdig med radiointervjuet , sendte journalisten meg en mail hvor hun ser det gikk veldig bra. Og jeg stoler på at det gjorde det!.  Det som kommer i radiointervjuet vil kanskje også komme som nettintervju. 

Det jeg vet så langt er at intervjuet kanskje kommer tidlig på Onsdag, 15 April. Jeg vil få nærmere informasjon senere i dag en gnag.  Jeg prater bl.a  litt av det jeg har skrevet i dette innlegget her   og  her.  Jeg vet ikke ka som blir tatt med i interjuet. Men vi få se.


NB. Jeg skriver mer her senere.



Image and video hosting by TinyPic

Du ser flere innlegg her!

(Foto.Nrk Telemark)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar