fredag 17. april 2015

Sophie Elise diskriminert på grunn av litt for utringet kjole. Sophie Elise was discriminated against because of little neck dress





Som alle dere vet anbefaler jeg dere en eller annen sak her på bloggen,hver Fredag.. I dag anbefaler jeg dere en ny sak. Denne gangen er det en sak som handler om   Rosalogger, Sophie Elise Isachsen. Hun  kom nesten ikke inn på Disneyworld sammen med sin kjære Robin.

Og grunnen var fordi  at hun var "kledd for vulgært i en familiepark". Dere leser hele saken  HERHER! Min egen og korte mening er, uten at jeg mener å kritisser eller krenke Sophie. Hun er en veldig bra person og blogger.

Det er som sagt en familiepark, så jeg mener mann bør kanskje kle seg litt "riktig", og Ikke så lett avkled om dere skjønner.Og dette mener først og fremst av av hensyn til barna. Utenom det  så kan Sophie kle seg hvordan hun vil., og hvor hun vil.








Image and video hosting by TinyPic

Du ser flere innlegg her!
( Rolf-Ø Høgset)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar