søndag 19. april 2015

Jeg er sunn hver dag - tar 1 t-skje med trippel Omega 3. I am healthy every day - taking 1 teaspoon triple Omega 3:)



-  Trippel Omega-3 er sunt.:   Det inneholder vitamin A - D  og E:  EPA  og DHA bidrar til hjertes normal funksjon.  Vitamin A e viktig for ¨å opprettholder et normalt syn.  Vitamin D bidrar til immunsystemets normale funksjon. Det er 144 kapsler i boksen, og jeg tar stoooooo skje. Alt for helsa! .


NB:   Dere andre må IKKE ta så mange som meg, som et  hel t-skje. Jeg tar stor 1 t-skje hver eneste dag, for både hjerte og resten av kroppen. Jeg holder meg i form ja!  Itillegg så er jeg ute å trener jeg i uka  Jeg og min kjære kropp tåler jo det.  Men det gjør nok ikke der!e.  OK?  Dere andre må bare 2 kapsler  daglig.
















Image and video hosting by TinyPic

Du ser flere innlegg her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar