mandag 4. mai 2015

Questions and Answers : )





camilovesalmosteverything


1. Favoritt Blomst? : Solsikke blomst


2. Favoritt Drikke?:  Vann, og eplejuice


3. Hvilke klesbutikker liker du best å shoppe hos?:  Jack and jones og H og M, og flere.


4. Har du noen wants for sommeren? Spaniatur, Israeltur, London, og flere.



5. Hvilke musikk hører du mest på?:  Jeg hører på popp, klasisk, country, danseband,  og Jazz.





Guro




1.  Kan du følge bloggen min: Jeg vil gjerne følge din blogg


2.  Kan du hjelpe meg til å få flere lesere?:  Bli gjerne med på Linkerunde


3. Hva liker du å lese om på blogger?:  Mat, drikke, ulike temaer, hus/hjem, mote, musikk, foto, ting med mamma/pappablogg,  ect.




peppermo


1.  Av de bloggene du følger... Hvem kårer du som blogg kr 1, 2 og 3?:



Jeg følger veldig mange bloggere, både som er og ikke er toppbloggere.  Mammatilmichelle, Sophie Elise, Rannveig  Heitmann, og TCMN.



2.  Og hvorfor?  De er alle veldig bra bloggere  : )


Silje


1. Hvist du kunne ha fått oppfylt bare et ønske, hva ville det ha vært?: 


At mine saker ikke ble  henlagt,  men endte i en rettfedig domstol.


2. Hvilken årstid liker du best, og hvorfor?: 



Sommeren .  Jeg elsker sol og varme.



3. Favorittserie?: 



Solsidan,  (sensk), Kongen av Queens, og flere.



4. Favorittfilm?: 




Dum og dummere, og flere.




5.  Favorittartist?: Micahel Jackson, og flere.





 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar