torsdag 7. mai 2015

HOORAY, I've got back tax money, but not silicone in Tatti:)


Hei mine kjære lesere! : ) Siden jeg er en mann så har jeg helt klart ikke fått meg noe silikon i "Tatti"; men fått igjen på skatten, hehe : ) Jeg sier ikke hvor mye, men det var en god del. Jeg har tenkt bl.a å gi bort noe av skattepengene til viktige formål. Betale gjeld.
Legge inn noe til sparekonto, regningskonto, pensjon, ect..Så blir det en lang ferie et sted i utlandet en gang i Mai/Juni : ) . Hva med dere kjære lesere, fikk dere igjen på skatten? Og hva skal dere bruke det til? : )
En annen ting. Bandet "Vassendgutane" har forresten konsert den 27 Juni. Du leser mer her. Hør på sangen " fått igjen på skatten,og silikon i tatti ", med Vassendgutane : ) (Under)

Image and video hosting by TinyPic
Du ser flere innlegg her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar