tirsdag 12. mai 2015

I have received 200,000 dollars in compensation from the government for abuses : )









-   I dag fikk jeg en veldig god nyhet fra min  Oslodvokat, Bentine Anfinsen Gjesdahl  v/ Osloadvokatene.no. For veldig lang tid tilbake siden fikk jeg før  en voldsoffererstatning på 150.000 kroner fra Staten, etter at  min overgrepssak dessverre ble henlagt av politiet.

- Det er denne saken som NRK omtalte for i April i år, hvor jeg valgte å stå åpent frem med min historie. I år en gang så søkte min advokat om en  tilleggserstatning på hele  50.000 kroner fra den Norske Stat.  I dag så kom endelig svaret på søknaden.

- I vedtaket-svaret som min advokat mottok i dag, står det at jeg er nå har blitt tilkjent de 50-tusen kronene i tilleggserstatning som min advokat søkte om i år. Dere ser det av .kopi av vedtaket som jeg  har lagt ut her i dette innlegget


-  Det vil dermed si at jeg nå har fått 200.000 kroner i erstatning til sammen,  for den første overgrepssaken min.


  • Det jeg skal bruke 50-tusen kroner i erstatningen til, er følgende:


1. Gi bort en del av pengene til ulike og viktige formål i samfunnet.

2.  Bruke noen av penga på bistand, for å prøve å få gjenopptatt en elle begge av sakene, slik at saken (e) i fremtiden  ender i en rettferdig domstol
3. Betale for en del av de ulike behandlinger jeg går på, og for andre som jeg gjerne vil starte på. Det koster å gå til ulike behandlinger, for bl.a og bearbeide en vond oppvekst jeg har hat.
4. Betale for ulike aktiviter/jobb  jeg holder på med om dagen, og  andre aktiviter/jobber som jeg ønsker å starte på. Bl.a foto, musikk, kurser, ect..
5. Betale ned på hus-gjeld, og andre gjeld.
6. Legge til side til sparekonto, regningskonto, pensjon, ect..


-   Når det gjelde den andre overgrepssaken som dessverre også ble henlagt av politiet, og som nevnes under bildet i NRK-saken.  Så venter jeg nå fortsatt svar på om jeg også vil få en  voldsoffererstatning i den saken.  En tillegserstatning vil jeg også søke i den, om jeg først får v-erstatning.




  Du ser flere innlegg her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar