lørdag 2. mai 2015

I will soon find out whether I get new replacement

Bilderesultat for erstatning

Som dere kan lese om i dette NRK-intervjuet for uker siden , fikk jeg før dessverre henlagt to av straffesakene mine av politiet. Jeg søkte så om  voldsoffererstatning i begge av sakene, hvor jeg fikk tilkjent voldsoffererstatning av Staten i den ene saken min. 

Jeg har ventet veldig lenge på svar på om jeg får erstatning i den andre saken også. Men nå får jeg snart endelig et svar.Det å få erstatning er ikke rettferdigheten i seg selv, men en "plaster på såret" for det overgriper har utsatt for meg.

Det viktigste ved å bli tilkjent erstatning, vil alltid være at jeg har blitt trodd på. En erstatning vil være bra ta imot , fordi det kan være med å hjelpe hver av oss ofre på hver måte, ikke at i har fått rettferdigheten.


-  Hvis jeg igjen får  en ny erstatning av Staten, så vil  jeg komme til å gjøre følgende med erstatningen jeg får :


1. Gi bort en del  til ulike og viktige formål i samfunnet.
2. Betale for både en del ulike behandlinger jeg går på, og som jeg vil starte på. Det koster å gå til ulike behandlinger, for bl.a bearbeide en vond oppvekt.
3. Betale for ulike aktiviter/jobb  jeg holder på med om dagen, og  andre aktiviter/jobber som jeg ønsker å starte på. Bl.a foto, musikk, kurser, ect..
4. Betale ned på hus-gjeld
5. Legge til side til sparekonto, regningskonto.




Bloggforsiden HER! 

(Illustrasjonsfoto)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar